7 november 2010

X10 mini

Tävling om en Xperia. Sidan hittar ni HÄR

Nu vill jag vinna! Jag har aldrig vunnit något såhär stort någonsin. Det högsta beloppet jag har vinnit på en trisslott är 25 kr. När jag var mindre älskade jag tävlingar och utlottningar då jag tyckte det var så spännande och man bara väntade på att få höra sitt namn ropas ut. Men nej, det hände aldrig. Så jag gav upp. Jag började förstå att jag nog inte har den turan som vinner ofta vid utlottningar och småpriser. Men jag tänkte kanske att jag kanske är en sådan person som har turen att vinna EN gång vid en stor utlottning? Kanske, kanske inte. Man kan ju alltid försöka!

Varför jag vill ha en Xperia 10 mini är just för att jag har kollat på en sådan mobil sedan den kom ut i stort sätt. Den mobilen eller en Samsung tänkte jag, men sedan kom jag på att jag älskar Sony Ericsson mobilerna, det är alltid de mobilerna jag hållt fast vid. Men jag har inte råd. Jag är en pank 19-åring som känner att jag behöver en ny mobil då min mobil jag har nu inte fungerar. Jag har inte råd att köpa en ny. Och det skulle vara så fantastiskt ifall man kunde vinna denna mysiga mobil! Jag har hört så mycket gott om den.

Hoppas hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar