16 juni 2011

Nu är jag glad!

Idag när jag satt och kollade lite mail på datorn så ringde Anne-Marie, en gammal "jobbarkompis" till mig när jag hade min praktik på Swedbank. Hon undrade ifall hon kunde få ge ut mitt nummer till Swedbank i Söderhamn. Hon sa att de hade det lite körigt med personal i sommar och att hon ville rekommendera mig! Så otroligt snällt! Lite senare ringer Anneli från Söderhamn och gör en liten snabb telefonintervju med mig. Hon berättade som det var. Det skulle vara väldigt få personal i sommar och ville få in någon med lite erfarenhet (Läs ERFARENHET) för det var ganska många nya där. Så jag ska komma dit på måndag och visa vad jag går för. Om det går kanoners så kommer jag få jobba i alla fall från v.27 till v.30! Min sommar är väl räddad kan man säga!

I'm HAPPY =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar