21 oktober 2010

Lästa Blondinbellas blogg nyligen och tydligen har hon och Nils valt att gå skilda vägar. Det är så otroligt tråkigt att höra. Dom var tillsammans i tre år. Om hon känner som jag gjorde när mitt treåriga förhållande tog slut tycker jag synd om henne. För det är alltid svårt att avsluta ett sådant långt förhållande. Helt plötsligt är man ensam. Trots att hon är väldigt känd här i Sverige och antagligen inte är så ensam, så tror jag det är en väldig nackdel just nu. Folk kommer säkert undra och fundera varför det tog slut. Det kommer gå rykten.

När jag ser detta påminns jag hur de var och hur allt slutade. Jag kommer nog inte skaffa ett förhållande på ett  bra tag. Jag vill inte sätta mig i den situationen igen. Jag ska vara mogen nog att förstå. Jag var 14 år när det började, jag var 17 år när det slutade. Ett barn. Jag är fortfarande bara ett barn. 

Nu ska jag sluta vara så här. Och skriva så här "poetiskt" (kommer inte på något bättre ord) 

:) Ikväll blir det en lugn kväll. Ska nog bara chilla och makrilla. Ska nog ta och käka något just nu, magen kurrar efter mat. 

PS. Vill ha mina pengar NU! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar