19 oktober 2010

Sent

Kollar på Vänner, som jag alltid gör när jag försöker somna. Dock går det inte så bra just nu.

Det blir att man tänker på för mycket. Pengar, jobb, jobb, jobb och jobb. Första "jobbfunderaren" är Swedbank, där jag fått praktikplats. (ska bli superkul), det andra jobb "problemet" är Rusta, där jag är tvungen att ansöka till pga arbetsförmedlingen, och OM jag nu skulle få jobbet så antar jag att jag börjar i nov, då min praktikplats på Swedbank börjar, visst är väl det kul med riktigt jobb med riktig lön, men samtidigt tycker jag att det ska bli jättespännande på Swedbank. och jag kanske kommer bli anställd på swedbank efter praktikplatsen! Vilket är mkt bättre än Rusta... Ja ja, den tredje "jobb funderaren" är Mary Kay, som just nu inte går så bra. Jag har inte kommit gång så bra och jag kommer nog inte göra det heller fören jag har skaffat riktigt jobb. Fjärde jobbfunderaren är att börja jobba åt pappa. Och det inkluderar bara att måla/skissa olika motiv som pappa sedan kan trycka på tröjor. Inte alls speciellt svårt, med tanke på att jag är ganska estetiskt. Men problemet är att jag inte kommer igång med det heller! Måste seriöst få min feta tumme ur min feta röv någon gång. Då jäääklar säger jag bara, då kommer jag tjäna pengar! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar