9 maj 2011

Det finns faktiskt rök utan eld

För någon dag sedan, när jag och min syster skulle in och handla på Ica ser vi på Expressens löpsida att Ola Lindholm skulle ha haft kokain i kroppen. Eftersom jag och min syster har sett många program med Ola och tycker om honom blev vi lite chockad, kan det verkligen stämma? Jag har lärt mig att inte alls tro på vad som står i media nu för tiden. Men syster nämnde det gamla ordspråket "ingen rök utan eld". Menat att dom på Expressen måste ju basera denna händelse på någonting. Men det finns faktiskt rök utan eld. The fake one. Och sen Expressen dom har balle nog att göra så där för han och hans familj. Jag hatar Expressen.

Läs hans blogg och sanningen. För mig och för hans skull. Han är fortfarande min favorit programledare när jag var lite. :)

Ola Lindholms Blogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar