3 maj 2011

La stada

Har begett mig till staden idag för lunch och fika med Louise och Marcela som jag skrev i förra inlägget. Träffade även på Anders som joinade oss. Insåg sedan att jag ska på maskeradfest på lördag hos honom! Spännande. Någon som har något förslag på någon riktigt bra utklädnad? Den som har snyggast och bäst utklädnad vinnner nämligen något. Om inte man vinner så är det ju bara skönt att åka dit för vi ska nämligen bada i jacuzzi och basta också.

Idag när jag vaknade var jag så fruktansvärt trött! Har nog aldrig haft så svårt att kliva upp. Och dom som känner mig vet att jag alltid brukar ha svårt att kliva upp. Allt stretade emot. Mådde nästan illa. Kändes som om jag hade feber också. Hm, kanske börjar bli sjuk?

Har fått hem mina penslar som man använder till UVgelen. Spännande! Behövde verkligen nya. Dessutom är det tre stycken, vilket är bra för jag har också fått hem tre nya UVgel i clear, vitt och transparent rosa. Någon som vill fixa naglarna? 200 kr.


Nu måste jag nästan ta en liten powernap.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar