5 maj 2011

Spännande helg

Är så taggad för denna helg. Och även nästa! På fredag fyller min lilla Vickan hela 18 år! Ett stort grattis till henne tycker jag! Lördag blir det maskerad hos Anders för att fira honom också som fyller år på söndag! Grattis till honom med. Har lite panik om vad jag ska klä ut mig till. Har ingen fantasi så jag kommer inte på något bra. Buhu.

Nästa helg blir det STOCKHOLM med tösarna - Sunok, Victoria (samma tjej som ovan ;)), Theres och Catarina. Kommer bli så kul. Åker tidigt på fredagen för att komma så tidigt till Stockholm. När vi kommer dit blir det GRÖNAN hela dagen. På lördag blir det shopping på dagen och utgång på kvällen! Söndag vilar vi ut och åker hem! Kommer bli så skoj!

Min dag i dag då. Började med att skjutsa mamma till stationen där hon hoppade på ett tåg som tog henne till Småland. Åkte hem och tog det lugnt. Klockan tre åkte jag till syster för att ta en sallad där för att sedan bege mig till gymet och dansa lite Zumba! Tycker det är så kul. Åkte hem och hade mys och filmkväll med Catarina som följde med mig hem. Nu sitter jag här och ska nog lägga mig snart! Klockan är ju ändå sent! Ska upp tidigt imorgon också.

Önskade jag kunde lägga upp min senaste täckning men camen är så fruktansvärt dålig så det blir ju inte nå bra. Här kommer i alla fall en "gammal goding".

Godnatt! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar