4 december 2010

Dag 2 - Min första kärlek.

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här. Jag var tillsammans med en kille i mer än 3 år och jag trodde jag var kär. Men det var nog inte riktigt det. Inte vad jag känner just nu. Under den tiden vi var tillsammans var jag mer.. av en osäker flicka som behövde bekräftelse på bekräftelse. Jag hade aldrig varit i ett så pass seriöst förhållande förr så jag visste knappt hur man skötte ett förhållande. Men han var nog min första kärlek i alla fall. Han är en viktig del i den delen i mitt liv, så att säga. Om han inte hade vart i mitt liv vet jag inte hur mitt liv hade slutat, och då menar jag inte att jag mådde dåligt psykiskt, utan att jag var en riktig utforskare, på de dåliga sakerna.  

Vet inte riktigt om jag orkar gå in så mycket mer i detalj för det finns nog inte så mycket mer att säga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar