30 april 2011

Sista april

Sista april imorgon. Eller ja, idag om man tänker på att klockan är efter 12. Jag ska iväg till Söderhamn och umgås Catarina, Christina, Marcela och Jonathan. Vi ska grilla och umgås! Kommer bli mys. Nu får vi bara hoppas på KANONväder!

Idag har jag färgat håret också! Blev.. grått? Vitt? Vet inte riktigt vilken färg det blev, men jaja, det blir nog bättre med några tvättar. Bild kommer säkert senare.

Nu ska jag nog somna till filmen Se7en. Hört att den ska vara bra. =)

Idag har varit en toppen dag. Varmt fint och mysigt. Började med att jag insåg att jag hade fått mina nagelredskap från tradera, sedan går jag upp och ser solen skina. Satt och solade medan jag satt och käkade en sallad. Sedan kom Emelie, en gammal klasskompis från högstadiet, och fick sina naglar fixade. :) Roligt att se henne, det var så längesen. Sedan bar det av till syster, där Christina också befann sig, för lite hårklippning på Catarina och hårfärgning på Christina och mig ... och mat och film och massa snack.

Hej då! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar