21 april 2011

Sol och sol

Ännu en solig och varm dag. Det gillar vi. 

Igår var jag ut för att fira min sötnos Louise som fyller år idag. Grattis! 20 år och systemet för henne. Vad vi blir stor allihopa. Men det var väldigt mysigt igår. Vi var några stycken som käkade innan också. 

Någonting som jag inte är så glad över är att pengarna kommer in den 26.e. Alltså måste jag vänta en till helg innan jag får mina pengar. Och jag är PANK! Tänkte ju att jag kanske skulle få dom idag, eftersom 25.e är en helgdag. Men nej. Attans

Sen en grej som jag blev så arg och frustrerad över är detta. Jag blir så arg och rädd för mänskligheten när jag såg det här. Är det ändå inte dom som ska rädda oss? Hon/han totalnekade honom. Som om han var korkad och ljög? Jag blir så aaaaaaarg. 23 år blev han. Få se hur denna sjuksköterska ser ut så ska jag ta ett allvarligt snack med henne/honom! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar