8 april 2011

Tävling

Vill ni vara med och tävla om en mobil? Gå in här -> http://tyras.se/2011/04/07/tavling-vinn-samsung-galaxy-mini/

HOPPAS HOPPAS HOPPAS jag vinner denna gång. Vet inte hur många gånger jag har varit med i sådana här tävlingar och aldrig vunnit något. Aldrig vinnit på någonting.

Min mobil är crazy, lever sitt egna lilla liv. Så jag vill ha en NY, ROLIG, FIN. Jag har en tråkig LG mobil. Ingen rolig mobil det inte! Jag är en fattig liten tjej som försöker hitta något jobb, men det går inte bra i denna lilla stad som jag bor i. Så man får nöja sig med bidraget man får. Det räcker väl, men inte till så mycket mer. Jag tycker ni ska välja mig, faktiskt. Seriously, you will not regret it. Jag är en jättesnäll tös. Fråga bara min mamma och pappa. A'a!

Poss o Kjam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar