15 april 2011

Underbara

Underbara dag! Låt den ej sluta!

Otroligt fint väder vi här i hälsingland har fått det idag! Det bara skriker VÅR just nu! Hade premiär för mina sommar/vår skor idag! Och självklart så får man massa skavsår, men det känns bra. Sommar och skoskav hör ju ihop.

Krattat löv har jag gjort också. Duktig har jag varit absolut! ;) Nu har jag dock lite problem, jag har ingen aning om vad jag ska ge till min kära vän som ska ha födelsedagsfest/middag imorgon. Jag visste inte fören igår att jag säkert kunde komma, så jag har inte hunnit köpa någonting. Vad ger man en 20 årig tjej alltså? Några förslag tack! Men det kommer bli mysigt och kul imorgon ändå.

Gjort naglar på mina vänner har jag hunnit med sen sist också, här kommer lite bilder:






Nu ska jag klippa mamma! :)

Have a GREAT evening everybody! Cuz I will.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar