29 mars 2011

05.30

Vaknade tidigt idag. Antagligen för att jag sov mindre än 4 timmar natten innan så jag däckade tidigt igår. Missade gymmet gjorde jag också. Men får hoppas att det blir idag istället! Vill känna mig så där superduktig när man går hem sen. Det är så härligt det! Man vet att svetten har runnit, man har kämpat och man kan knappt gå upp för trappan. Göj göj. Jag kanske överreagerar nu, men det känns som byxorna sitter bättre! Får inbilla mig det i alla fall. Nu är det enda, största problemet - mitt sockerberoende och all dålig mat som jag verkligen har svårt att undvika. Ganska irriterande då man vet att det är det som gör det största skillnaden.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen för att bli lite morgonfräsch. Vill färga håret också så jag slipper se ut som jag gör, men mitt går gick av sist så jag får nog ta det lite lugnt med det ett tag. Eftersom jag har kort hår så blir det inte så mycket kvar om det går av liksom. Haha

Pysss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar