21 mars 2011

Underbart väder

Ja, det är så underbart skönt att kunna gå ut och höra de droppande ljudet från takrännan, känna solens riktiga styrka. MJAO. Snälla, snälla mother earth, låt detta hålla i sig nu. Man känner sig så himla glad.

Jag och syrran tog och köpte glass bara för det. Årets första strut!

Förhoppningsvis så kommer jag iväg till gymet ikväll. Om jag får med mig syster eller mamma. Det är ju inte toppen att gyma själv. Man blir inte peppad alls. Sen är det ju ganska pinsamt också, tycker jag. Haha, men sådan är jag.

Kollade runt lite på eleven.se för ett tag sedan och klickade hem "100% Pure Facial Mask, Purifying Seaweed". Det är en sjögräsmask tydligen.Har nu fått hem den, eller ja, Pernilla har fått hem den. Vi tänkte vara smart att dela på frakten hon och jag. Ska troligtvis hämta den idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar