21 mars 2011

Dag 6 - Min dag

Äh, va fasen. Vi kör väl dag nummer 6 från listan när vi endå är igång.

Min dag började med att bli väckt av min kära moder och hennes otroligt snälla man genom att kasta snö på mitt fönster. Kan ni förstå hur drygt det är att vakna till något som liknar en dagisplats? Dom kändes som en irriterande lillebror tillsammans med grannens lilla tio-åring. Men lika bra var väl det för solen sken och det var en sådan underbart skön dag och om jag inte hade blivit väckt hade jag nog säkert sovit bort solskenet.

Jag gick upp och ut för att snacka allvar med mina päron (haha) som satt utanför mitt fönster med lite kaffe och myste. Jag fastnade där. Det var så skönt att känna att solen värmde mina ben medan man satt där, utomhus liksom! Våren är nära mina vänner. Annars har det väl inte hänt så mycket mer. TV, dator, mat, umgås med familj. En helt vanlig dag alltså, för min del i alla fall.

Puss och kraaaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar