31 mars 2011

Nu är hela huset städat + bilen! Mamma och jag har varit duktiga! Jajjamensan. Det firade vi genom att åka till Spicy cow och åt tillsammans med Åke som nyss hade kommit hem från några dagar i Stockholm. Väldigt mysigt må jag säga.

Sen insåg jag att mitt hår är lite blondare än jag hade föreställt mig. Det är ju svårt att se mitt hår utan spegel eftersom det är kort. Men att inse att håret antagligen har blekts efter solningarna är bara positivt! Trots att det är en lång väg kvar att gå innan håret är perfekt. Har fortfarande mörkare toner ute på topparna och blekare i hårbotten (vilket är så fult).

Dom som känner mig vet att jag är väldigt ego! Så här kommer en, två bilder från några minuter sen! Haha



Min cam är lite dålig och det är mörkt i mitt rum. Men man ser ju mitt ansikte i alla fall ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar