21 mars 2011

Ansiktsmask

Sitter nu med en ansiktsmask. Eller som man också kan säga - sitter med en mask i ansiktet. Haha. Masken börjar stelna rejält nu. Känns lite knepigt, brukar inte ha ansiktsmask så ofta för jag tycker det är så irriterande att det ska sitta i en stund. Oftast har man ju inte tid. Men nu är jag ju ändå arbetslös och sitter ofta hemma. Så nu blir jag the mask hädanefter.
Det ser lite creepy ut, och att jag missat massa ställen, men det är bara för att det torkat på vissa ställen ;D

Nyss varit iväg och gymmat! Blev dock ingen hårdträning. Var så många där så det var ju knappt nå maskiner som var ledig. Men blev 10 min på cykeln och armövningar och benövningar. Förhoppningsvis blir det även gym imorgon. Vill få bort glasskalorierna som jag fått i mig.

Ska snart in i duschen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar