21 mars 2011

Dag 7 - Min bästa vän

Oj, denna är ju inte så rolig att svara på kanske. För jag har många bästa bästisar. Men jag kan rabbla upp dom absolut bästa (utan någon som helst inbördes ordning). Marcela, Louise, Catarina (vilket är min syster, men trots att vi bråkar så är hon ändå en bästa vän), Malin, Yohanna, Victoria, Stina och mamma och pappa. Sen har jag många många andra braiga kompisar också. Men det är de här jag umgås mest med. Så ta absolut inte illa upp om jag inte skrivit ner er, för om jag var tvungen att skriva alla hade listan blivit lång (utan att skryta). Låt oss skriva en rad om allihopa.

Marcela - Min lilla Marcela är ju bara för go. Glad och rolig att vara med. Det börjar och slutar i skratt när jag träffar henne. Hon bryr sig verkligen om sina nära och kära. Vi bodde i samma område när vi var sådär små å gulliga. Sen när vi flyttade så tappade vi kontakten. Men sedan, när vi skulle börja gumnasiet så började hon på Samhälle som jag. Gud va underbart. Sen kommer denna skönhet från de fina landet Colombia så hon är såhär exotiskt sexig. Mjao.

Louise - Aw, detta är ju en liten tjej med attityd! Hon må vara liten men hon tar fan INGEN skit. Och det älskar jag. Louise är en liten knäppgök som jag lärde känna i sjuan när vi började i samma klass. Hon var och är en ängel i mina ögon. En otroligt omtänksam tjej, hon lyssnar när man pratar, hon förstår och vill hjälpa. Och dessutom är hon - HAWT.

Catarina - Ja, vi är systrar, vi bråkar, vi tjaffsar, men hon är MIN syster och jag älskar henne. Hon är exakt lika craaazy som jag, om inte lite värre. Wow, om ni visste vad vi håller på med när ingen annan ser. Haha. Otroligt skönt att ha en sådan syster! Dessutom är hon den snyggaste syster man kan ha.

Malin - Lärde känna dig för inte alls så länge sen. Men någonting klickade mellan oss (och jag menar inte på kärleksnivå). Denna tjej är såhär mysigt go och väldigt generös, tyvärr. Jag har sagt det att SLUTA GE FOLK PENGAR. Haha. Men det är inte bara pengar, mat och sovplats - utan det är kärlek också, omtanke. En glädjespridare är hon. Denna lilla tös passar i allt, ALLT. Men å andra sidan så klär allt en RIKTIGT skönhet.

Yohanna - Detta är systers bästa kompis egentligen. Men jag klassar henne som min också. Denna tjej är ju för intelligent för sitt eget bästa. Så klockren är hon. Med allt hon gör och säger. Humor på hög nivå också. Hennes skratt är smittande och hon är så generös. Hon vet det mesta och förstår därför människor väldigt bra. Sen är hon ju så förbaskat jävla snygg, seriously!

Victoria - Aw, denna lilla flicka är inte så liten längre. Vi har känt varandra sen hon föddes. Hon är född -93 och är därför yngre än mig. För våra vänner att skilja på Viktoria och Victoria när dom ville oss något kallades hon för Lill-Vickan och jag Stor-Vickan. Nu är hon typ ett huvud längre än mig. Victoria är som en syster till mig. Vi kan bara sitta och bara sitta liksom. Gå ut och gå. Göra vad som helst utan att känna oss obekväm. Vi kan vara oss själva. Den här tjejen är så grymt rolig. Men hon är också extremt snygg.

Stina - Stina träffade jag första gången på Torsbergsgymnasiet när vi skulle börja på samhälle år -07. Gud vilken glad tjej. Vi är väldigt lika jag och Stina. Vi har gjort mycket bus vi två. Utan henne hade jag definitivt inte klarat av skolan. Hon pushade mig och peppade på när jag inte orkade något mer. Samhälle, ekonomi var för jobbigt för mig. Jag orkade liksom inte bry mig. Men jag klarade mig och de tackar jag bl.a Stina för. Sen är hon lång, smal och otroligt fin. En riktig fotomodell!

Mamma och Pappa är ju såklart ocskå med i min vännerlista! Dom har uppfostrat mig och gett mig mat på bordet. Dom finns alltid där! Dom är underbara. (Men dom är skilda, så det inte  blir några frågetecken på det senare)

Detta blev ett långt inlägg. Men jag måste bara säga att jag har extremt snygga vänner ;) på alla sätt. Man blir ju lite avundsjuk ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar