22 mars 2011

Nu har jag fått i mig lite mat. Blev paste med skinksås utan skinka. Insåg det när jag redan hade börjat fixa maten att vi inte hade någon skinka. Men men, det var gott ändå.

Ska iväg på gym runt 5 med Catarina och Malin. Nuni skare bli hårdträning! Hoppas jag på i alla fall. Har känt mig väldigt lat de senaste 7 dagarna. Fy fy Vickan! Om du vill gå ner i vikt måste du skärpa dig! Kan inte någon säga så till mig? Så jag får en spark i baken någon gång ;D

Ja, jag ligger faktiskt i sängen nu. Blev trött efter maten tror jag. Men jag läre fixa mig för gymet för jag läre kila snart. Puh.

Bjuder på en bild också. Bara sådär. Jag och mamma i Tunisien -10. Är vi lik varandra? Hårfärgen, utväxten och frisyren, komiskt nog, är verkligen lika, även fast jag typ färgat det i så många olika färger i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar