27 mars 2011

Party party

Igår var jag hos min älskade Stina Larsson. Hon drar imorgonnatt till staterna som au pair. Hon blir där ett år. Vi åt mat och fikade ett gäng för att säga hej då. Ha det bäst Stina, I'm gonna miss you, alot!

Efter det så var det tänkt att åka till syster för lite earth hour fest och sedan vidare till Tranan. Men jag kom ifrån Stina lite sent och blev superstressad. Oj oj oj säger jag. Hann inte med earth hour så fick stressa mig till Tranan innan halv elva så jag slapp betala inträde. Jag hann med tre minuter tack vare min snälla svarttaxi, tack!. Kvällen var epic. Massa, massa roligt folk där för omväxlings skull!

Idag har jag inte gjort mycket alls som vanligt dagen efter. Men skönt det med. Imorgon ska jag tydligen på någon informationsträff via arbetsförmedlingen kl 10.00. Ska handla om hur man kan och ska göra för att få jobb lättare tror jag. Hoppas det hjälper!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar