21 mars 2011

Wow, längesen nu

Ja, jag vet inte varför jag har blogg egentligen. Det är ju inte så att jag uppdaterar varje dag. Men det är fan skönt att få skirva av sig när man känner för det. Jag har ju ytters få läsare så det lär ju inte vara folk som blir  besvikna. Haha.

Klockan är sent. Kan inte sova. Istället satt jag och skissade lite i mitt block. Tänkte lägga upp en bild ifall det är någon där som är intresserade av att se. Hur som haver så är ju inte min cam något att hurra för. Men vad gör man.

Oh, jag hatar att det pirrar i magen. Varför? Det är ju orealistiskt liksom, nästintill olagligt. Borde inte känna som jag gör, för jag vet hur det kommer gå. Det kommer gå åt skogen! Jag måste chilla, andas, ta allt med en nypa salt. 

Borde verkligen sova, men nu börjar jag känna mig väldigt hungrig istället vilket är typiskt. Kommer jag bara ligga och vrida mig. Do'hhh. Fast jag är nog säkert trött inners inne så vi får hoppas att jag somnar snabbt. 

Godnatt !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar